onsdag 24 september 2008

Definiering av min person

10 saker som gör att jag är jag.

1. Jag drabbas av lätt panik eller mår åtminstone dåligt en stund när jag hör en bra låt, som jag inte vet vad det är, och inte genast har möjlighet att kolla upp.

2. När jag ser en kändis anser jag att jag åstadkommit något.

3. Jag vet inte vad kläder heter.

4. Jag föredrar att ha snygga kompisar. Men det är inget måste, såklart. Det vore fel. Borde kanske inte ha tagit med den här punkten.

5. Jag har gråtit två gånger under de senaste åren, båda rätt nyligen. Ena gången var när jag läste recensioner av Bossens sista Sverige-spelning, som jag inte var på. Andra gången var när Jim och Pam blir ihop i amerikanska The Office.

6. Jag tycker inte om att folk har roligt när inte jag är med.

7. Ofta när det ringer hinner det sluta ringa medan jag funderar på om jag ska svara eller inte.

8. När jag har ångest säger jag RYCK UPP DIG till mig själv. Det fungerar nästan varje gång.

9. Jag har en dålig ovana att maila kändisar.

10. De enda gångerna jag känner mig värdefull är när jag får någon att skratta.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Iskallt Samuel, iskallt.

Anonym sa...

jag gillart! borde kanske göra en egen sån lista, men funderar på att avstå eftersom sagda lista kommer att bli som ett manifest över mitt vansinne. :D

Sam Monroe sa...

thilda - blir inom kort ett inlägg späckat med donkenskvaller..var så säker ;)

ida - haha, gör listan!

Anonym sa...

snygga, uh, två ben, eh, av tyg, hmm... med handutrymmen... du har på dig?

haha... vet inte om jag ska gråta eller skratta åt den här listan, men eftersom det får dig att känna dig värdefull skrattar jag;)