söndag 7 september 2008

12 skämslåtar - #4

4. Ola - Natalie

Daniel Lindström, Darin, EMD, Marie Picasso, det där piercade emot som slaktade Aguilera's Beautiful. Listan över alla hemskheter som Idol-programmen alstrat är oändlig. Men Ola är ett av få undantag. En sweet dude. Och människan som ligger bakom Natalie (no offence Ola, men jag utgår från att det inte är du) borde omgående geniförklaras. Musiken låter som Daft Punk och den 80-tals-osande refrängen är som skräddarsydd för mina 80-tals-dyrkande öron. DO YOU FEEL, LIKE I FEEL??!! NATALIE???!!! NATALIE???!!!??!!



Mitt betyg: 7.5, Skämsfaktor: 9.5, Total poäng: 17.0

2 kommentarer:

Anonym sa...

känner du, som jag gör? Natalie, Natalie!!! :) Älska!!!

Sam Monroe sa...

Agree! Fan vad Natalie lär ha legat med Ola efter att hon hört den här låten alltså. Till och med jag vill ju ligga med Ola när jag hör den!