lördag 13 juni 2009

Mannen med den gula hatten FAQ

Q: Har du inga andra hattar?
A: Nej, jag har en gul hatt. Från den har jag tagit mitt namn, Mannen med den gula hatten.

Q: Är det inte konstigt att din bästa vän är en apa?
A: Jo, för den trångsynte kan det givetvis framstå som konstigt. Precis som om min bästa kompis vore transsexuell, invalid eller ett barn. Vi lever i det 21:a århundradet nu. Give me a break! Age is just a number. Och apa är bara apa.

Q: Har du nånsin spänt på Nicke Nyfiken?
A: Jag visste att du skulle fråga det. Om jag hade fått en krona för varje gång jag hörde den frågan skulle jag vara miljonär idag. Nej, en gång för alla - jag och Nicke är bara vänner.

Q: Är du kåt på Nicke Nyfiken?
A: Nej. Vi är goda vänner. Jag ser mig mer som en slags pappa till Nicke. Vi har inte sex.

Q: Varför har du en apa som bästa vän? Är inte det lite skumt?
A: Jag har inte sex med Nicke Nyfiken. Vi är bara kompisar.

Q: Har du någonsin haft sex överhuvudtaget?
A: Mitt sexliv angår ingen utomstående. Det enda jag är beredd att säga i frågan är att jag inte har haft sex med Nicke (Nyfiken).

Q: Vad exakt är Nicke så nyfiken på?
A: En massa olika saker, precis som små apor kan vara. Men en sak som han i alla fall INTE är nyfiken på är sex med en man i stor hatt (gul).

Inga kommentarer: