måndag 22 december 2008

Time to pretend

AAAAH! Jag orkar inte ha en låt från varje årtionde längre! DET BEGRÄNSAR MIN PERSON. Så nu kör vi sex låtar från vilket jävla årtionde jag känner för, om det så skulle vara 20-talet.

Sex nya låtar uppe alltså.

* * *

Rekommenderas: känslomässig stabilitet.

Rekommenderas ej: ett känslomässigt inferno.

* * *
















* * *

Fakta #1: Det görs JÄTTE JÄTTE JÄTTE många bra skivor varje år. Och det tar JÄTTE JÄTTE JÄTTE lång tid att lyssna på allihopa.

Fakta #2: Jag tycker det är skitkul på jobbet. NÄR JAG SLIPPER JOBBA. Jag är KASS på att jobba. Men jag är EN JÄVLA MÄSTARE på att ha rast.

* * *

Jag vill bli full.

* * *

Nyårslöfte #1: Börja träna. Tänker bli DÖHET inför Ibiza 2009.

Nyårslöfte #2: Skriva klart min bok. Eller skriva en ny. Bok ska det fan bli.

Nyårslöfte #3: Börja hänga med kändisar.

* * *

2009 wishlist:

1. Att Mylo släpper ett nytt album. Börjar närma sig Chinese Democracy-stadiet.
2. Att mina new rave/Kanye-brillor fortfarande är inne.

Kommer fan inte på nåt mer men de där två var så jävla bra så det behövs inte.

* * *

Det här växer hela tiden. Videon är inte officiell men väldigt bra.



* * *

Kan bli lite looxreviews innan solen går upp. Men lovar inget.

* * *

Och kom ihåg: Ett geni behöver ett uppdrag.

Inga kommentarer: