fredag 12 december 2008

Heaven beside you

Inte ens KIND OF A BIG DEAL kunde stå emot. Nu har även jag slängt upp en söt liten mp3-spelare och inte nog med det! Den ser ut som en nintendo 8bit-handkontroll! AHAHAHA!

Sex låtar ligger uppe. En från 60-talet, en från 70-talet, en från 80-talet, en från 90-talet, en från 00-talet och en från det senaste året. Jag byter ut låtarna mot sex andra ungefär en gång i veckan. Ni hittar den lite längre ner på sidan.

I övrigt: Ge mig fler förslag på utseenden att recensera!!!!

Godnatt.

7 kommentarer:

HOSO sa...

utseenden: gibbonapa, lemur, spökdjur, sengångare, orangutang.

där fick du något att bita i!

Anonym sa...

utseenden (inte djur): richard ashcroft, isabella löwengrip, kleerup, mary-kate olsen, charlotte gainsbourg, adrien brody, alex turner, spencer pratt, alexis bledel (gilmore girls, shire, tila tequila, carro klüft, lars ohly

Lottie sa...

Jag har visserligen inte hunnit kolla igenom hela din blogg för att se vilka face du redan recenserat, men kan Marilyn Manson osminkad va nåt?
... och Freddie Wadling!!

Kul blogg, by the way ... :-)

ps. Alessandro del Piero, klart snygg! ds.

Anonym sa...

Christian Bale, Cher, Sarah Michelle Gellar, Vladimir Putin, Kate Moss, John Malkovich

Anonym sa...

fan vilka bra förslag den där anonyma typen kom med.
fler förslag (fast de flesta är objektivt snygga så det är en sämre lista än min förra):
Blair Waldorf (ja, rollfiguren, inte skådespelerskan Leighton Meester)
Blake Lively
Clémence Poésy (du kommer nog att älska henne, tror jag)
Anna Paquin
Zooey Deschanel
och......... *trumvirvel*
Thorsten Flinck!

Anonym sa...

uppföljare: ashlee simpson, idol-kevin borg, marcia cross (bree i despan), zach efron, nicole scherzinger, peaches geldof.. till sist: valfri brorsa från jonas brothers.

fan vad kul det här är!

Sam Monroe sa...

tack alla!!! men tveka inte att komma med ännu fler förslag!