torsdag 18 december 2008

Sound of kuduro

Två lediga dagar på turnéschemat. Känns möcke bra. Tänkte julhandla, städa, träffa min mor, träffa roligt folk, eventuellt bli full, lyssna på JÄTTEMYCKET musik, se en film eller två och kanske något mer om jag hinner.

* * *

Nya låtar uppe! Alltså; en från 60-talet, en från 70-talet, en från 80-talet, en från 90-talet, en från 00-talet och en från det senaste året. Ett riktigt härligt gäng den här gången.

* * *

BRITTAN SER INTE UT SOM BRITTAN I CIRKUS-VIDEON

* * *











* * *

Tack för alla utseenden. Min intention är att utvärdera, utreda om så behövs och betygsätta samtliga. Kommer bli topp- och bottenlistor framöver. Diskussioner kring betygen är jag mer än öppen för. Jag tar den här uppgiften på blodigt (BLODIGT säger jag) allvar och i looxreviews är det brutal uppriktighet som gäller. Men som sagt, jag diskuterar och besvarar kritik angående enskilda betyg med nöje!

* * *

Lovez <3



* * *

Juve - Milan 4-2

* * *
















* * *

Var det här verkligen ett bra blogginlägg? Kan jag inte tänka mig. Godnatt.

* * *

Och så slutligen: Do bears bear? Do bees be?

1 kommentar:

serein sa...

does bears do beer?

sägs om att bli fulla på absinth?