fredag 5 december 2008

Looxreviews - del 1

Lady GaGa, 22 år, popstjärna
Betyg: 7.2

Med reservation för viss felmarginal i och med att hon ständigt är utspökad. Frågan är vad hon döljer? Alldaglighet vill mitt granskande öga mena, men hon får gärna motbevisa mig.






Filippa Reinfeldt, 41 år, statsministerfru
Betyg: 6.7

Var säkert minst en poäng snyggare för tio år sedan. Har ett fint grundutseende men ser ut som en mattelärare på många bilder.




Fredrik Strage, 35 år, journalist och författare
Betyg: 5.1

Gör vad han kan och mer med sitt utseende. Hans person höjer helhetsintrycket och räddar honom från riktigt låga siffror.

2 kommentarer:

HOSO sa...

nu när du blivit lite varm i utseenderecensent-kläderna så förväntar jag mig ett inlägg om boston tea partys superfemma.

serein sa...

alltså, än så länge, baby, har du väl varit lite väl schysst...? det regnar ut 7.0-7.9 och där håller du dig, förutom typ strage, och han kan ju inte hjälpa det...
men när kommer det riktiga skitet? när kommer du börja yttra dig på riktigt? när är uppvärmningen över. jag är verkligen intresserad av att höra vad du egentligen tycker, men än så länge har du bara skrivit som en full indian mannen... alla är lite snyggare om man är full... nyktra till och skriv ur bakfyllans dimmor!