tisdag 2 december 2008

Dagens lista; Om jag var en rik man

Om jag hade hänsynslöst mycket pengar skulle jag:

1. Köpa all ost i hela världen, samla den i en container och skjuta upp den i rymden.

2. Köpa SVT och ersätta alla program utom Andra Avenyn med repriser av TV3's Baren.

3. Få alla hockeyspelare att spela i små rosa klänningar.

4. Göra ett seriöst försök att förbjuda hockey i all evighet om idén med klänningar inte är genomförbar.

5. Köpa Cristiano Ronaldo och sälja honom för ett handslag till IF Sylvia.

6. Köpa ett land i Afrika och göra Steve och Kelly från Bevvan till kung och drottning.

7. Öppna en snabbmatskedja som BARA har öppet på julafton och kalla den "Hjulafton rullar på". Börja expandera även fast ingen äter hos oss.. Öppna en "Hjulafton rullar på" i varje stad. Ha öppet i decennie efter decennie.

1 kommentar:

HOSO sa...

sheeaat muthafuck, så jävla hungrig jag är nu efter julbordet. jag tror jag sticker ner till hjulafton rullar på och köper lite käk.