torsdag 30 oktober 2008

Det ligger ett STRYPRONK i luften

Björn Gustafsson, Magnus Betnér, Måns Möller, Soran Ismail osv osv. Det finns en hel hög med nya unga, snygga, coola, hippa, fräcka komiker. Men vi får inte glömma vart allt en gång började och när pionjären Peter Wahlbeck är som allra bäst finns det INGEN, varken då eller nu, som klår honom. Inte speciellt sammansatt, ganska opolerad, ibland rent utav poänglös i all sin entusiasm. Men totalt orädd och i sina allra bästa stunder ett GENI.













* * *

Det här vet jag inte riktigt vad det är men jag gillar det. HETT!



* * *

Jag ser fan fram emot Superettan. Jag skiter i att vi är en anrik förening som hör hemma i Allsvenskan och yadda-yadda. För nu jävlar är vi ett topplag igen! SUPER JÄVLA ETTAN HERE WE COME!

* * *

Såhär vill jag se IFK Norrköping spela 2009:

Bakiu

Rönneklev, Ibrakovic, NY MITTBACK, Roth

Bamberg, Spong, Burkhardt, Telo

Haglund, Amuneke


* * *

Jag drömde att jag hade sex med Elin Kling inatt. Hon gjorde det bra. Joråsatteh...nu vet ni.

Elin Kling är bra på att ligga.

* * *

Nu ska jag sätta mina 300 gig musik på random och äta frukost. Sen kanske det blir Vicky Cristina Barcelona.

God morgon!

Inga kommentarer: