fredag 3 oktober 2008

RICHARD SPONG













Det här är Richard Spong. Richard Spong föredrar 60-tals-musik, i synnerhet The Doors och Rolling Stones. Han är också IFK Norrköpings bästa spelare just nu och kanske en av allsvenskans bästa defensiva mittfältare.

Med Spong och Magnus Samuelsson på planen i säsongens återstående matcher har vi en chans hänga kvar.

* * *

På Valla Pizzeria, som tar ungefär fyra minuter att gå till från mig, har de höjt priset på kebabpizzan från RIMLIGA 65 kronor till HUTLÖSA 72.

Märkligt hur 7 spänn kan göra en sån skillnad.

Valla Pizzeria är för övrigt samma pizzeria som har dörren låst ibland för att - OCH JAG CITERAR - "det blir sånt spring annars".

* * *

Jag bloggar här också.

* * *

Måste lyssna på Glasvegas igen. Värsta hypen på typ hur jävla länge som helst. Men det har ju släppts säkert 30 bättre skivor i år redan.

Men den ska få mer än de två lyssningar jag hittils givit den.

Jag har ändrat uppfattning förr i liknande frågor.

* * *

Nu ska jag lyssna på black metal!

Inga kommentarer: