fredag 6 februari 2009

If it's free I can't even fucking afford it!

Väldigt rolig kväll på jobbet. Jag ballade ur och det är ju alltid en bra sak att göra. Skrek, garvade hejdlöst, pratade för mig själv, drog GENIALA ordvitsar och sjöng högre än vanligt. BALLADE UR alltså. Skönt att Julia och Dirtymatt var där och deltog i urballningen. Delad urballning är dubbel urballning!

En del kanske vill hävda att urballning är mitt normala tillstånd. Icke sant. Mitt normala tillstånd är körv.

ATT BALLA UR. Roligt! Skrattskrattskratt!

* * *

Ok! Låt oss lista verb. Bra verb, viktiga verb, roliga verb.

1. BÖGA.
Att böga. Att bli bögad. Att låta sig bögas. Helt klart mitt favoritverb.

2. GAFFLA
Att gaffla. Vad gafflar du om? Sluta gaffla. Annars ligger du knivigt till. Sked. Hade kunnat strunta i sked.

3. ÖDELÄGGA
Att ödelägga. Att bli ödelagd. Jag vill ödelägga något ikväll. Gärna ett litet land eller kanske en pittoresk liten by.

4. GÖRA
Att göra någon. Att bli gjord. Jag gjorde henne. Jag ska göra henne. Gör mig. Gör mig inte, tack. Han gjorde mig. Gjorde han? Ja, gjort är gjort. Vad gör du? Jag gör dig.

5. BJÖRNA
Att björna. Vem björnade? It smells like someone just björnade.

6. TJÖTA
Att tjöta. Vad tjötar du om kärring? Sluta tjöta kärring! TJÖTA.

7. KRACKELERA
Att krackelera. Jag krackelerar. Krackelera inte tack, vi är ju utbjudna ikväll. Du gör ett så trist intryck när du är krackelerad. Don't make me krackelera.

8. SJAPPA
Att sjappa. Föreslår du passivt motstånd? Nej, jag föreslår aktiv sjappning.

9. FRÄSA
Att fräsa. Fräsa på. Att bli påfräst. Fräs på mig. Fräs PÅ mig. FRÄS på mig.

10. FLABBA
Att flabba. Jag flabbar. Du flabbar. Alla flabbar. Vem flabbar? Vi flabbar. Du är så vacker när du flabbar.

* * *

Jag har åsikter om fotboll ibland.

* * *

Jag känner. Det är det som är så skönt. Jag vill aldrig sluta känna. Det får mig att leva och skapa. Och balla ur.

* * *

Sevilla, Ibiza, Italien och USA ska hinnas med innan året är slut.

På tal om att resa:

"The cool thing about being famous is traveling. I have always wanted to travel across seas, like to Canada and stuff" /Britney Spears.

IT'S BRITNEY BITCH.

* * *

Om att vara fattig. Jag flabbar så jag tjuter åt detta.



"I'm not being broke just to fuck with you, I just don't really have any money!"


* * *

Imorgon kväll ska jag dansa. Och på lördag kväll. Ja, ta mig fan, kanske till och med på söndag kväll.

ALL I DO IS PARTY HA HA HA HA



* * *

Do you miss yourself?

Inga kommentarer: