fredag 15 maj 2009

Today is the shadow of tomorrow



One night to be confused
One night to speed up truth
We had a promise made
Four hands and then away

Both under influence
We had divine scent
To know what to say
Mind is a razor blade

To call for hands of above
To lean on
Wouldn't be good enough
For me, no

One night of magic rush
The start a simple touch
One night to push and scream
And then relief

Ten days of perfect tunes
The colors red and blue
We had a promise made
We were in love

To call for hands of above
To lean on
Wouldn't be good enough
For me, no

* * *

Tillåt mig presentera min arbetsledare Sandra, mer känd som HOTBITCH, som visar på utmärkt bloggtalang här. Om Sandra kan man faktiskt säga en hel del, men framför allt: det är aldrig så kul att jobba som när hon har skift. Hon gör ett jävla bra jobb och hon är en sådan person som gör att man själv vill jobba hårt. En förebild på mitt jobb. Det som jag tycker är roligast med Hotbitch är att hon har en lättsamhet som smittar av sig och att hon ser humor i samma små vardagsdetaljer som jag. HOT BIAAATCH.

* * *

Today is the shadow of tomorrow
Today is the present future of yesterday
Yesterday is the shadow of today



* * *

Just Därför:

visst asså
men jag bryr mig inte OM fashion!
WAWAWIWA
men SAMUEL!
juste puste
jag tänker inte lova nåt om mitt liv!

* * *

Jag har inte följt med i schlagern så mycket men jag säger bara ARMENIEN!



* * *

Nu ska jag köpa sprit och sedan arbeta.

* * *

Jag ska börja läsa böcker. ELLER! Ska jag låta böckerna läsa mig?

* * *

Allvaret. Lättsamheten. Mina två bästa vänner.

Inga kommentarer: