fredag 23 maj 2008

Shady Lady!

Börjar inom en snar framtid blogga parallellt på annan plats, vilket lär innebära att KIND OF A BIG DEAL högst motvilligt kommer få ta det lite lugnare framöver. Även om det i och för sig gått ganska lungt till här ändå.

Var ni hittar min nya blogg kommer jag göra offentligt inom kort.

* * *

Lyssnar på Ellen Alliens nya platta, Sool, och jeeesus vad pretentiöst det låter. Nej, tacka vet jag Ani Lorak:



Åh gud den är så bra, jag dör!

* * *

Annat jävligt bra just nu (förutom schlagerfestivalen förstås, som alltid är bäst)

1. My Book, 500 GB external hard drive, Western Digital
2. Nip/Tuck
3. Titus Andronicus
4. Pengar
5. Mitt liv

* * *

Dåliga saker

1. Mitt jobb
2. Att jobba på mitt jobb

* * *

En tjej?



* * *

Nu ska jag göra nåt annat.

Inga kommentarer: