söndag 18 maj 2008

AIK-panelen

Exklusivt på KIND OF A BIG DEAL: AIK-profiler svarar på frågor i AIK-panelen och flera brännheta ämnen avhandlas.

1. Vad tycker du om Lagerbäcks EM-trupp?

Kevin Walker
- Jag blev så förbannad. Inte en siffra rätt. Niclas Alexandersson? Kom igen, det går filmer på TCM som är yngre än honom.
Bojan Djordjic
- Är påven katolik? Nej, precis. Han är muslim.
Rikard Norling
- Det finns mycket dumt här i världen. Djurgårn, Maud Olofsson, Kent, sexköpslagen, Zoran Lukic, veganer, tjejer som spelar rock. EM-truppen sållar sig till den skaran.



2. Om jag säger Kuken, vad säger du då?

Mats Rubarth
- Dasen, tasken, stocken, påken. Jag kan fortsätta hur länge som helst.
Nils-Eric Johansson
- Ja, det är väl mest en tratt man använder för att hälla ut kiss ur kroppen.
Rikard Norling
- Kuken? Det är en smart käpp av kött.

3. Tror du att många allsvenska fotbollsspelare är homosexuella i hemlighet?

Daniel Örlund
- Ja för fan. Vi har en här i AIK vet jag. Det är ju givetvis lite känsligt, så jag vill inte nämna några namn. Men okej då, en ledtråd: Uruguay.
Pierre Bengtsson
- Ingen aning. Jag är i alla fall inte bög. Definitivt inte.
Ivan Obolo
- Jag hatar bögar. Missförstå mig rätt, homosexualiteten i sig har jag inga problem med. Att de knullar varann i röven och hela den biten, det är helt ok för mig. Men alla feminina jävla bögar är det värsta jag vet. En bög ska se på Sly Stallone och Chuck Norris-rullar och sen spotta i näven och trycka in 25 centimeter bögkuk i arlset. Inget jävla "ååååh gud vilken fin Louis Vitton-väska du köpt, Sebastian". Man blir ju förstörd av sånt där.

4. Vet du vad mångfald är för någonting?

Saihou Jagne
- Ja det vet jag, men vet du? Jag tänker inte säga först. Säg du så säger jag sen.
Walid Atta
- En hiphop-grupp?
Daniel Tjernström
- Ja, det är ett gammalt gammalt träskepp som användes under inbördeskriget.

Inga kommentarer: