söndag 16 november 2008

JAG FYLLER ÅR IDAG!!

Det ska firas med en innelista!

1. Zlatan
Har inte gjort ETT enda fult mål i hela sitt liv. Men hur fan lyckades frisparken undvika muren? Lika stor chans som att jag skulle springa rakt in i en dörr och glida igenom nyckelhålet.

2. Barack Obama

Politikens svar på Zlatan. (Fast man kan väl säga att vad Zlatan har att lära av Obama i ödmjukhet har Obama att lära av Zlatan vad gäller fotbollsmässig begåvning.)

3. Mig själv
Fyller 24 år idag när jag som allra mest trivdes med att vara 23. Om det motiverar en tredjeplats? Ovidkommande, det är väl för fan min lista ELLER.

4. Raffertie

5. Play it again, Sam
Helt underbar film. Woody Allens karaktär sätter fingret på stora delar av min egen personlighet.

6. Björn Ranelid
Lika briljant som absurd. Kallade Schulman för "kloakernas slussvakt".

7. Sara Tun
Då - snyggast, och min stora kärlek, i Baren, sen - lovande fotomodell, nu - sjua på innelistan!

8. Håkan Hallin
Glider in på listan utav bara farten.

9. Julio Baptista
Avgjorde Romderbyt!

10. The War On Drugs

* * *

Älskar detta!



FET.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis lite såhär i efterskott!

Anonym sa...

feck jag glömde helt bort att säga gratts. lousy friend jag är då lol. säger grattis nu istället! fan jag är ÄLDST i vårt gäng, lagom suckage. om vi bodde i usa hade du fått conan o'brien-biljetter i present! ännu en anledning att flytta alltså.