torsdag 13 november 2008

Dynamite love

AAAAH JAG HAR BLOGGKRAMP! Vet INTE Vad jag SKA sKRIvA!!?!

Men ok, ett par saker:

1. Det är mycket SKULLE HA i mitt liv just nu. Jag SKULLE HA gått på Roots Manuva men hade inte råd. Jag SKULLE HA dragit till Marie Laveau ikväll men fick inte ledigt från jobbet. Det här håller inte. Jag får bokstavligt talat damp här och nu.

2. Är inte versen i Walking Away med Sibel en EXAKT KOPIA av versen i We Are All The Winners?

3. Satyricon är ett så sinnesjukt jävla briljant band!

4. Bra band behöver inte hävda sig med bra ljud. Och dåliga band blir bara sämre med bra ljud. Bra ljud är alltså aldrig bra.

5. Jag följer inga tv-program längre! Jag ser så mycket fotboll jag kan, har på Mtv eller Ztv ibland när jag gör något annat och streamer vissa utvalda saker på nätet, men i övrigt är mitt tv-beroende utplånat. Det ska firas med att börja följa Sanningens Ögonblick.

6. AIK ville ha kvar Ola Andersson. Men de ville inte ha kvar Rikard Norling. Rikard Norling fick sparken. Några timmar senare slutade Ola Andersson. Blev inget bra det där va?

7. Marcus Birro och Katrin Zytomierska lär inte gå på hockey ihop den närmaste tiden.

8.










9. Connected med finska Kendi är en GRYM låt, men bruden som sjunger i videon ser, om vi ska tala lite klarspråk, jävligt larvig ut.

10. Madonna is to leaves Guy Ritchie as Paris Hilton is to leaves guys itchy.

* * *

Jävlar vad mycket man kan få ihop genom att bara sätta igång.

* * *

Här svarar jag på frågor i en veckopanel om fotboll.

* * *

Den här låten är ju vansinnig! Lovez it.



Dåså.

Inga kommentarer: