onsdag 25 mars 2009

PSYCHO!

Jag kanske har nämnt detta tidigare men DET ÄR VÄLDIGT VIKTIGT ATT NI TITTAR PÅ YOUTUBE-KLIPPEN JAG LÄGGER UPP. Här har ni två sköööööningar att smeka medhårs. Day n' night med Kid Cudi älskar jag! Tajt som en för trång!





* * *

Alltså jag vill inte leva i det här landet längre. Jag har världens kanske mest geniala tattuering (som alla i och för sig bara skakar på huvudet åt men det gör den bara mer genial) och det går verkligen inte att gå omkring i bar överkropp när vädret är såhär. Det är för fan snart APRIL och det är kallare ute än....aaaaaah jag vet inte..men deT ÄR SVINKALLT!! Det är SNÖSTORM ute. Jag hoppar snart på en buss till Ibiza.

* * *

Champions League-lottningen måste vi ju prata lite om!

Villarreal - Arsenal
De gula ubåtarna har en GRYM högstanivå när spelare som Cazorla, Mati, Rossi och framför allt Marcos Senna, en jävla koloss, är i form. Ett fränt lag som jag smyghoppas skräller mot Gunners, för man måste ändå räkna London-laget som favorit. Laget imponerade i mötena mot Roma och är livsfarliga så fort de får igång målskyttet. Wenger har något stort på gång igen och lär säkert kunna vara med och slåss om ligaguldet redan nästa säsong om man får vara hyfsat skadefria och Arsjavin är lite varm i kläderna.

Tips: Arsenal vidare.

Manchester United - Porto

Jag som i allmänhet gillar underdogs hoppas innerligt på Porto. Portugiserna har ett oerhört stabilt och välorgansiserat lagbygge att luta sig mot och framåt har man två riktigt spännande lirare i HULK (ja, HULK!) och Lisandro. United som inte direkt ROSAT DEN BERÖMDA MARKNADEN i sina senaste matcher lär väl emellertid tråckla sig vidare. Förmodligen vinner man med 2-0 hemma efter mål av typ Fletcher och Park vilket lär räcka för avancemang. Jag har ingenting emot United ska sägas, jag gillar laget och Berbatov och Scholes är två av mina absoluta favoritspelare, men de vann ifjol och i år ser jag hellre Porto i semi.

Tips: Man U vidare.

Liverpool - Chelsea
Engelskt tungviktsmöte? Engelsk JÄVLA TRÅKMATCH! Dessa lag gör för det första inte mål mot varandra och för det andra har vi sett dessa lag TRÅKA IHJÄL varandra typ trehundratusen gånger om året de senaste åren. Nu har jag inga siffor på detta framför mig men så är min spontana känsla. I Chelsea älskar jag Essien, en av världens bästa spelare, men i övrigt är jag inte överdrivet förtjust i laget. Joe Cole är talangfull och sympatisk, Bosingwa är en rätt skön högerback och Terry går ju inte att ogilla men jag HATAR Ashley Cole och Nicolas Anelka, Drogba är slut (detta kommer jag få äta upp om något år), Ballack kommer inte till sin rätt, Deco är ful och ineffektiv och Quaresma ska köra sina yttersidor precis hela tiden. Skulle inte förvåna mig om killen gör allt med sin jävla yttersida vid sidan av planen också. Lagar mat med yttersidan, knullar med yttersidan.. U NAME IT.
Om Gerrard och Torres spelar så tror jag inte att Chelski har en chans.

Tips: Liverpool vidare.

Barcelona - Bayern München
Detta är bokstavligt talat FOTBOLLSPORR. Det händer seriöst grejer där nere när jag tänker på det här mötet. Jag skulle kunna onanera till de här matcherna. Inget snack. Eller ja, så till vida inte Franck Riberys ansikte visas för länge i bild. Ingen rolig syn inte. Men vilken spelare! Makalös och fantastiskt viktig för de tyska giganterna. Jag tippade faktiskt Bayern som vinnare av hela Champions inför turneringen och det känns bra att de verkligen imponerat hittils. Men Barcelona, som lekte sönder Málaga med 6-0 i helgen, är helt enkelt bäst i världen när de är som allra bäst. Laget är komplett med genierna Xavi och Iniesta på mitten och en av världens bästa målgörare i Eto'o, trollkonstnären Messi och en pånyttfödd Henry på topp. MEN! Jag tror på Bayern. MEN! det gäller isåfall att Luca Toni är frisk, att Ribery vågar dominera och att backlinjen, som inte är av internationell toppklass, överträffar sig själva.

Tips: Bayern München

* * *

Just nu känner jag att precis ALLT skulle kunna hända. VAD SOM HELST. Och det är en rätt skön känsla, men lite skrämmande förstås. Jag låter mig gå vilse. Jag kanske satsar på musiken igen. Jag kanske flyttar utomlands. Jag kanske skriver den där boken. Jag kanske dör. Jag vet inte riktigt var jag vill hamna men jag har drivkraft just nu och jag tänker låta den ta mig någonstans.

* * *

Nu slänger vi på den bästa garage-dängan som någonsin gjorts. Tammefan en av rockhistoriens bästa låtar! Kan väl inte bara vara jag som är sugen på den?



WOW BABY! YOU'RE DRIVING ME CRAZY
I SAID BABY! YOU'RE DRIVING ME CRAZY
WHEN YOU TURN ME ON
THEN YOU SHUT ME DOWN
WELL TELL ME BABY, AM I JUST YOUR CLOWN

PSYCHO!

BABY! YOU'RE DRIVING ME CRAZY
I SAID I'M LOSING MY MIND
YOU TREAT ME SO UNKIND

PSYCHO!

WOW BABY! YOU'RE DRIVING ME CRAZY
I'M GOING OUT OF MY HEAD
AND NOW I WISH I WAS DEAD

PSYCHO!

* * *

Framtiden är inte längre vad den har varit. Later Christian Slater.

Inga kommentarer: