fredag 7 mars 2008

Shawty Get Loose

Väldigt lite bloggande på sistone, visst? Vad har jag egentligen haft för mig? Här följer en kort genomgång. Jag har:

- Jobbat.

- Köpt en gul tischa på Topman.

- Köpt ett par skitsnygga solglajor med vita bågar på Stadium för dryga hundringen.

- Tankat ner typ 15 skivor, varav jag har lyssnat på hälften och gillat en eller två.

- Börjat hysa obehagligt starka känslor för Lykke Li.

- Tittat på Vakna! med The Voice precis som alltid.

- Haft tandvärk. Tandvärk är Satan.

- Frossat ipren. Mot tandvärken. Nämnde jag att tandvärk är Satan?

- Höll på att glömma! Köpt två vinylskivor, och jag älskar dem! Den ena är Municipal Waste's "Hazardous Mutation", den andra är nummer två på min lista över 2007 års bästa skivor, så den återkommer vi till.

- Skrivit en krönika.

- Varit på Åhléns-rea och köpt första säsongen av Nip/Tuck, världens coolaste tv-serie, för 300 spänn och Mylo's utmärkta "Destroy Rock N'Roll" för inte mer än 17 spänn! Snacka om att ta begreppet fynda till nya höjder.

Annars diggar jag detta idag.

Cya!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag fann dig : )