tisdag 20 januari 2009

Sexy Results

Nu ska jag försöka sätta fingret på något viktigt. För att jag ska bli attraherad av en hona KRÄVS en sak. Man ska kunna ANA att hon knarkar. Eller har knarkat. Det är absolut inte en nödvändighet, snarare tvärtom, men MISSTANKEN måste finnas där.

Några exempel på honor som möjligtvis, kanske eller förmodligen knarkar: Scarlet Johansson, Caroline Winberg, Lykke Li, Alexandra Dahlström, Chloë Sevigny.
Några exempel på honor som med 100% säkerhet inte knarkar: Alicia Keys, Systrarna Kallur, Hanna Hedlund, Jill Johnsson, Alice Bah.

Egentligen kanske knarket är lite ovidkommande i den här frågan. Min poäng är framför allt att alla fullständigt uppenbara människor är helt ointressanta.

* * *

Inte för att det är en cool åsikt men Imperium med Machine Head är en sånt perfekt litet jävla as till låt! Kanske världshistoriens dödsmäktigaste metalintro.

* * *

NÄ JAG KÄNNER INGET! INGET ANALSEX!

* * *

Titta vad jag hittade på Youtube, musik!



* * *

Sex nya låtar uppe igen då. Denna gång är vi tyskare än vanligt och slänger fram trevliga Way Out med Ellen Allien och apparaten, säkrar bakåt med M.I.A., Bryan Adams och en av världens vackraste kärleksballader, SLISK ÄR NÄMLIGEN UNDERSKATTAT, lite sexiga resultat med DFA1979, lite tjusig Erol Alkan-producerad disco samt Kanyes BEDÅRANDE för att inte säga geniala Love Lockdown. VARSÅGODA OCH LYSSNA.

* * *

Jag har gjort några saker idag som inte tillhört vanligheterna den senaste tiden. Ty jag har:

1. Städat (!!!!!!!!!!!)
2. Tittat på en hel fotbollsmatch (Merseyside-derbyt som var en hyfsat trevlig tillställning. I övrigt var Martin Skrtl kass och även ful)
3. Inte blivit full.

* * *











* * *

Det var allt för ikväll. Nej förresten, en sak till. IDROTTSGALAN KAN SIUGA KIUK!

Inga kommentarer: